duminică, 4 septembrie 2011

Mini tarte cu iaurt si mure

In timp ce preparam Tortul cu ciocolata si crema de iaurt cu mure, am dat din intamplare peste niste forme de mini tarte, tare dragute, care se cereau inaugurate. Deja imi imaginam un desert racoros, usor,  ornat cu fructe proaspete si ciocolata :

Mini tarte cu iaurt si mure



Ingrediente :
- 250 ml iaurt
- 150 ml frisca nebatuta
- 30 g zahar vanilat sau 30 g zahar +1/2 pastaie de vanilie
- 1/2 plic de gelatina
- aproximativ 250 g mure  
- pentru decor : mure si bucatele de ciocolata 
Gelatina se pune la umflat in putina apa si, dupa circa 10 minute se incalzeste la foc foarte mic, pana se inmoaie. Atentie, nu trebuie sa dea in clocot! Intre timp, se bate frisca pana se intareste, se adauga iaurtul si zaharul + semintele de vanilie. Se toarna deasupra gelatina si se amesteca pana la omogenizare. Se toarna in forme clatite in prealabil cu apa rece, se adauga murele si se lasa la rece cateva ore.
Mini tarte cu iaurt si mure

Mini tarte cu iaurt si mure
Mini tarte cu iaurt si mure

Se serveste rece , ornata cu mure, sos de fructe si bucati de ciocolata. De vis!

Mini tarte cu iaurt si mure

6 comentarii :

Unknown spunea...

Eu am descoperit panna cotta vara asta. Si imi place tare mult. reteta ta e foarte interesanta si cu smantana si cu iaurt. O s-o incerc.

Oana spunea...

Brandusa, ma bucur mult ca iti place. Nu stiu daca e chiar panna cotta, e de fapt umplutura de la o tarta care m-a cucerit.

Antonina spunea...

Cat de bine arata!!

Oana spunea...

Multumesc Antonina

Anonim spunea...

arata intr-un mare fel !!!!
azi am descoperit blogul tau si l-am rasfoit putin , imi place , felicitari!!!!

Oana spunea...

Bine te-am gasit! Ma bucur ca ai ramas cu o impresie placuta, astept impresii si despre reusitele tale!
Te mai astept, voi incerca sa fiu la inaltime si sa te surprind cu retete noi :)

Oana

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...