marți, 9 noiembrie 2010

Supa de pui cu taitei de casa

Cu siguranta mirosul imbietor al acestei supe va reuni familia in jurul mesei!



La ultima vizita a mamei am primit un pui grasun de tara, numai bun pentru aceasta delicioasa supa!

Am pregatit ingredientele :
- 2 pulpe de pui, de preferat crescut in curte
- 2 morcovi
- 2 bucati pastranac
- 1 radacina patrunjel
- 1 jumatate de telina mare ( sau o telina medie)
- o ceapa dolofana
- o legatura de patrunjel proaspat
- sare si piper pentru servire

Pentru taitei : un ou, faina , sare



Am pus pulpitele la foc si le-am lasat sa se odihneasca in voie vreo doua ore. Fierb mai greu, la cat au alergat in curte nu e treaba simpla sa le fragezesti. In timpul acesta am preparat taiteii de casa si i-am lasat sa se usuce putin. Modul de preparare e descris tot pe blog.

In timp ce curatam legumele am spumuit regulamentar supa, iar apoi am strecurat-o intr-un vas mai mare. Am adaugat legumele curatate si taiate in bucati mari si le-am mai lasat la fiert pana cand s-a patruns si morcovul. De obicei nu folosesc adaosuri pentru gust, pun mai multe legume ca sa obtin un gust mai bogat.


Fiind prea mare inghesuiala in oala, am scos frumusel legumele si carnea. O parte din ele le-am tocat potrivit de mare si le-am pus la loc in supa. Carnita am curatat-o frumos de pe oase, am taiat-o in bucati potrivite si am adaugat-o la supa.

Am adaugat taiteii si i-am lasat si pe ei sa fiarba putin.
In curand a fost totul gata :  am stins focul si am adugat o mana de patrujel tocat.

Am servit cu patrunjel proaspat si putin piper presarat pe deasupra.
Bun, nu-i asa?

2 comentarii :

Unknown spunea...

Si eu sunt impotriva chimicalelor in mancare.
Iti recomand insa cea mai buna solutie pe care am gasit-o pentru mine. Adauga in supa 6-8 boabe de ienibahar. Da un gust minunat!

Oana spunea...

Interesanta idee, multumesc Anamaria!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...