vineri, 17 decembrie 2010

Pui cu sos de praz la cuptor

Zilele trecute am gasit la piata un praz mai mic, dar foarte crud. Mi-a facut cu ochiul si am cumparat un kilogram. Dilema a venit insa acasa, cand nu aveam idee ce anume sa fac din el. Si iata ce a iesit :


Ingrediente :
- 1 piept de pui
- 6 fire de praz mici (circa 1.5 cm grosime)
- 2 linguri de bulion
- jumatate de ceasca de vin alb
- un sfert de ceasca de ulei
- sare si piper


Prazul se taie rondele si se pune la calit in uleiul incins. Tigaia se acopera cu un capac, ajutand prazul sa fiarba in suc proriu. Se lasa pana ce acesta se inmoaie. Se adauga bulionul, vinul, putina sare si se amesteca pana la omogenizare.
Carnea se taie bucatele (eu am taiat pieptul in 4 feliute) si se aseaza intr-un vas pentru cuptor. Se toarna deasupra sosul de praz si se acopera uniform.
Se baga la cuptor la foc mediu si se lasa pana se face carnea, sosul scade si prazul se rumeneste frumos.


Noi am servit cu mamaliguta calda iar farfuriile s-au golit ca prin minune !

Sfat : se poate pune mai mult praz. Nu inlaturati partea verde, cu frunze. Aceasta va conferi sosului o textura interesanta.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...