vineri, 26 noiembrie 2010

Cartofi la cuptor

Banalul cartof  devine un deliciu gatit la cuptor!. Atat de simplu si totusi de mare efect.



Ingrediente :
-5-6 cartofi medii
-jumatate de lingurita de piper macinat
-o lingurita rasa de boia dulce
-jumatate de lingurita boia iute
- 2-3 linguri de ulei
-sare dupa gust

Imi aduc aminte cu placere de zilele in care eram gravida si luam masa cu colegele de birou. Imi placea la nebunie sa mananc cartofii la cuptor facuti de colega mea Cristina; trebuie sa recunosc ca profitam din plin de asa numitele pofte de sarcina ca sa ii golesc farfuria!  Acum ar trebui sa imi iau revansa si sa o invita sa manance din cartofii mei :)

Gata cu vorba lunga... reteta este extrem de simpla :
Se curata cartofii si se taie in bucati mai maricele. Se amesteca uleiul cu condimentele si se amesteca bine cartofii cu crema astfel obtinuta.


Se toarna apa peste cartofi, cu grija sa nu se inlature crusta de condimente.

Se lasa la cuptor pana cand apa a scazut aproape de tot. Cartofii sunt foarte fragezi si cu un gust picant delicios.

1 comentarii :

Anonim spunea...

Minunati! Mi-au iesit super! Dar eu, la amestecul de condimente am pus si putin usturoi granulat. Minunati!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...