joi, 25 noiembrie 2010

Mamaliguta cu lapte dulce

Nostalgia vacanelor petrecute la bunici s-a regasit azi in castronelul nazdravanului meu.




Ingrediente :
lapte dulce - circa 250 ml
ceaunul de la mamaliga necuratat de crusta care ramane dupa ce se prepara mamaliga


In ultima vreme ne luptam cu durerile de dinti si maselute. Drept urmare, nimic nu ii mai place, intoarce capul cand vede lingurita. Dar se pare ca acest preparat a fost pe gustul lui, a papat impreuna cu mami , ba chiar se incrunta la mami cand manca din papita lui !
Cum se procedeaza? Foarte simplu !
Se toarna laptele in ceaunul in care s-a facut mamaliga si se pune pe foc sa dea in clocot. Laptele va inmuia mamaliga intarita si va lua un gust dulceag, asemanator cerealelor de porumb. Se lasa la racit si apoi se razuieste mamaliga cu o lingura, amestecandu-se cu laptele. Bucatile mai mari se maruntesc cu o furculita.
Eu am folosit lapte de vaca, dar se poate face acelasi lucru si cu lapte tip formula.
Azi am impuscat doi iepuri dintr-un foc : nazdravanul meu a mancat cu pofta iar ceaunul s-a curatat ca prin minune!

Imi pare rau ca nu am reusit sa fac poze din timpul prepararii, cred ca mi-era atat de pofta incat am uitat de aparatul de fotografiat!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...