miercuri, 9 martie 2011

Pasta de peste cu masline

O reteta pescareasca care merita incercata!




Ingrediente :
- 10 buc masline mov ( merg si negre, dar o sa iasa o culoare mai inchisa in final)
- 200 g sardele ( circa 2 conserve scurse bine, verificati gramajul pestelui pe eticheta)
- 1 ceapa mica
- 50 g unt 
- zeama de la o lamaie

I-am tot promis sotului acum vreo cateva luni ca ii fac reteta asta dar mereu uitam sa cumpar masline. Nu ca nu se gasesc, dar eu iau doar negre si era musai sa fie din cele "mov". Cred ca s-a saturat de atata asteptare pentru ca aseara a venit acasa cu o casoleta plina de masline mov, carnoase si gustoase!


Am curatat maslinele de samburi, am mancat jumate, am salvat o parte si apoi , pe numarate, le-am pus in blender impreuna cu pestele bine scurs, ceapa si untul. Am pasat totul pana am obtinut o pasta fina. Zeama de lamaie se aduga dupa gust iar sare nu prea mai e nevoie, au maslinele destula!

Se mananca cu pofta, de preferat cu paine prajita.

2 comentarii :

Anonim spunea...

Senzationala reteta! E foarte simplu de facut, iar rezultatul este incredibil!

Oana spunea...

Ma bucur mult ca ti-a placut ! Urmeaza sa incerc inca o reteta similara si , daca rezultatul e la fel de bun , o voi posta si pe aceea

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...