miercuri, 13 aprilie 2011

Spuma de mascarpone cu capsuni

Iata un desert rapid, usor si spumos pentru micii nazdravani. Eu l-am preparat cand baietelul meu era racit si nu prea avea pofta de mancare. Cu branzica mascarpone din belsug, pot spune ca a fost si satios, nu numai bun la gust :)
.



Am folosit :
- o cutie mica de mascarpone (250g )
- un ou ( nu e obligatoriu)
- 6 capsuni
- o lingura de zahar vanilat ( se pune in functie de gust, la mine atat mi s-a parut suficient)
- 2-3 biscuiti faramitati


Se prepara aproape la fel de usor ca mancarea de bebelusi : intr-un blender punem branza, capsunile, zaharul vanilat si galbenusul si mixam pana devine o spuma fina. Amestecam cu albusul batut spuma, verificam daca e suficient de dulce si turnam spuma intr-un bol, nu inainte de a adauga 2-3 biscuiti preferati, faramitati in prealabil.



Gurite pofticioase va doresc si castronele goale la final :)

6 comentarii :

Mihaela spunea...

Imi place spuma asta, cred ca ar iesi si o inghetata buna :) sau un semifreddo, amestecata cu frisca batuta :))

Oana spunea...

Super idee Mihaela!

Marinela spunea...

Oana de la ce varsta a papat baietelul tau aceasta spuma?Este ok sa ii dau si eu fetitei mele caare are 1 an si trei luni?Iti multumesc din suflet pt retetele postate .Fetita mea este o super mofturoasa la mancare si pot spune ca retetele tale m-au ajutat foarte mult.Mai ai si alte retete pt varsta de peste 1 an?Eu nu stiu ce sa ii mai fac si cum sa o fac sa manance.Dimineata si gustarea de dupa amiaza este un adevarat chin.Scuze de acest mesaj atat de lung si multumesc inca odata.

Oana spunea...

Marinela, ma bucur sa aflu ca retetele mele au fost pe placul printesei tale. Si nazdravanul meu este tare mofturici, are o placere deosebita sa intorca nasucul in alta parte si sa zica nu-nu-nu sau sau , mai dragut, sa dea jos din gurita toata mancarea. Nu mai stiu exact ce varsta avea Stefan, dar tinand cont ca acum are un an si 5 luni cred ca atunci era cam de varsta fetitei tale. Mare grija insa la ouale pe care le pui in crema. Eu le iau de la o femeie de la tara si sunt sigura ca sunt proaspete. Poti renunta la ou, gustul nu difera foarte mult.
La noi totul se papa cu iaurt, e singurul fel de mancare care se papa cu mare pofta. Asa ca, in zilele cu probleme (uff...mereu ii creste cate un dintisor sau maseluta), totul se combina cu iaurt : carnita, oul, legumele si fructele. Daca are un fel de mancare preferat, incearca sa il combini si cu alimente mai putin preferate, chiar daca gustul sau combinatia ti se poate parea ciudata.
In alta ordine de idei, la noi merge foarte bine principiul : cu cat mai colorat, cu atat mai bine. Il las pe el sa imi arate cu manuta ce bucatica prefera : uneori bucatica ajunge in stomacel, alteori strivita cu maiestrie de hainute.
O sa incerc sa mai pun retete pentru copii, trebuie sa duc munca de lamurire cu nazdravanul meu care ma considera proprietatea lui 24 ore/zi. Daca iti este de ajutor, uita-te putin si la retetele de bebelusi, noi mancam inca cu placere budincutele de acolo.

Marinela spunea...

Multumesc Oana pt raspuns.Si noi papam budincutele de la bebelusi.Nu papam foarte mult pt ca si noi ne luptam cu maselute si dintisori dar este ok.

Oana spunea...

Cu placere :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...