vineri, 5 noiembrie 2010

Omleta cu branza si verdeata

Desi pare o mancare grea pentru stomacelul ingerasului vostru, omleta poate fi o gustare usoara si foarte apreciata daca este gatita cu mici modificari.
Reteta o recomand peste varsta de 10 luni, cand bebelusul poate mesteca singur bucatelele moi.


Aveti nevoie de:
1 ou
putina branzica dulce sau cascaval
putin marar sau patrunjel tocat marunt


Deoarece ingerasul meu nu a implinit inca un an, la prepararea omletei am folosit doar galbenusul de la ou.




L-am batut bine cu o furculita, am adaugat verdeata si cascavalul tocat  foarte marunt.




Compozitia am turnat-o intr-o tigaie termoaderenta si am lasat-o sa se rumeneasca pe ambele parti. Nu am folosit ulei si nici unt.

Stefan a servit-o cu placere, alaturi de prietenii lui : puisorii din oua ! Gustarea a fost si pe post de aliment degetel: desi a ajuns si pe hainute, nu numai in gurita, nazdravanul meu a fost foarte incantat sa pape cu manuta lui!
Dupa asa o masa copioasa, un pahar plin cu iaurt de casa a fost completarea perfecta.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...