luni, 3 ianuarie 2011

Frittata cu somon si legume

Zilele trecute am facut niste somon la gratar si am ramas surprinsa sa vad ca nazdravanul meu a mancat peste. M-am bucurat foarte tare, mai ales ca, mai nou, este intr-o perioada in care refuza tot.
Am combinat somonul cu ceea ce ii place lui cel mai mult : omletuta, si a iesit o minunatie de frittata cu somon si legume.



Am folosit :
- o bucatica de somon la gratar (circa doua linguri de peste faramitat, fara oase)
-  doua oua ( se poate pune doar galbenusul)
- o rosie cherry
- doua feliute de ardei rosu
- o bucatica de praz (cat un deget)
- 3 rondele de dovlecel mic
- jumatate de feliuta de paine faramitata marunt

Am tocat legumele putin mai mari, ca sa aiba un aspect mai interesant. Daca bebelusul nu poate mesteca, recomand sa se taie marunt toate ingredientele. Rosiuta am taiat-o in 8 si am adaugat-o la legume.
Am pus si painica ca sa fiu sigura ca o sa pape si asa ceva, de obicei daca adaug paine la meniu renunta mancare si incepe sa imi faca painea faramite, eventual proiectile :)

Oul l-am batut spuma si am adaugat restul ingredienteleor.


Am pus totul intr-un vas uns cu putin unt si l-am lasat in cuptor la foc mic pana cand a inceput sa se rumeneasca deasupra.


Cand a fost gata am taiat in triunghiuri frittata, astfel incat nazdravanul meu sa le poata tine in mana. Am servit alaturi de nelipsitul iaurtel care face orice mancare sa alunece mai usor.
Pofta mare va doresc si bebelusi nemofturici !



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...