joi, 11 noiembrie 2010

Ficatel la cuptor cu piure de conopida si broccoli


Azi m-am hotarat sa ii introduc prichindelului meu o leguma noua in meniu : Broccoli. 
Si stim cu totii cat de mult iubesc copii legumele... l-am servit in combinatie cu ficatel, papa tare bun :)

Sunteti gata pentru o alta mancare rapida? Am pregatit :
- un ficatel 
- cateva buchetele de conopida
- cateva buchetele de broccoli
- unt

Ficatelul l-am pus intr-un vas mic de sticla cu capac, am adaugat foarte putina apa si l-am bagat la cuptor pana s-a rumenit putin.
In timp ce ficatelul se face la cuptor, se fierb la aburi buchetelele de legume. Dupa ce s-au fiert se paseaza legumele impreuna cu untul.

In functie de preferinte, ficatelul se poate servi alaturi sau pasat in piure. 


1 comentarii :

Statii intoxicare spunea...

Chiar daca de mult timp nu mai sunt bebelus, IUBESC piureurile. Mama mea gatea ficatii doar intr-un singur fel, asa ca nu m-am gandit niciodata la aceasta combinatie.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...