luni, 8 noiembrie 2010

Pui cu lamaie

Pe cat de simplu, pe atat de delicios!


Ingrediente :

un piept de pui
o ceapa mai marisoara
2-3 linguri de ulei
o lamaie
cateva frunze de patrunjel

In seara asta am gatit (iar) pe fuga. Si cui nu  i se intampla sa fie in criza de timp cand foamea isi cere dreptul?

Am taiat pieptul de pui in bucatele mai mari si le-am pus frumos la rumenit intr-o tigaie non aderenta. In timp ce puiul se colora frumos, am taiat ceapa solzisori, un pic mai mare, ca sa arate bine in farfurie. Am adaugat-o peste puiul deja rumenit, plus uleiul ca sa nu se usuce ceapa prea tare.

Se lasa amesteca din cand in cand si se lasa pana se caramelizeaza usor ceapa. Se stoarce deasupra o lamaie si se mai lasa cateva minute ca sa capete un gust putin dulceag.
La sfarsit se adauga patrunjel tocat pentru o aroma proaspata.

Se mananca cu pofta, fie simplu fie alaturi de cartofi la cuptor cu lamaie.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...