joi, 14 aprilie 2011

Dorada cu ierburi aromate

Daca sunteti iubitori de peste cu siguranta veti indragi aceasta reteta. Dupa bunul plac dorada poate fi inlocuita cu orice peste cu carnea alba, rezultatul va fi mereu acelasi : un peste suculent, aromat, de care nu te mai saturi. Consumati cald, proaspat scos din cuptor :)


Am folosit :
- o dorada maaare dar bineneteles ca se pot pune mai multi pesti
- o lamaie
- 100 ml vin alb
- 2 linguri de ulei

- o frunza de dafin verde ( si uscat e la fel de ok)
- o crenguta de cimbru
- o crenguta de rozmarin
- sare si piper dupa gust


Reteta o recomand pentru zilele in care doriti sa va rasfatati si cu putin timp liber, iata ce usor se prepara :
se curata pestele, se asezoneaza cu sare si piper apoi se umple cu jumatate de lamaie feliata si crengutele de ierburi aromate. Se stropeste cu 2 linguri de ulei si 100 ml vin alb si se lasa la cuptor sa se rumeneasca putin. Puteti folosi orice arome va plac, eu am folosit doar cimbru si rozmarin.


Daca doriti o varianta putin mai sofisticata, adaugati langa peste (inainte de a-l baga la cuptor) jumatate de lamaie in care ati infipt o frunza de dafin. Eu am doi dafini la geam, e o placere sa ii jumulesc ori de cate ori gatesc. Lamaia se va indulci si isi va lua aroma de dafin. O stoarceti peste peste la servire, este un deliciu!


Se serveste cald, cu sau fara garnitura, alaturi de un pahar de vin alb.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...