marți, 28 decembrie 2010

Budinca de dovlecel cu branza


Poate constitui un excelent aliment "degetel" daca este taiata in fasii subtiri.

Budinca de dovlecel cu branza


Ingrediente :
- un dovlecel mic
- 100 g branza dulce
- un ou sau doua galbenusuri
- o lingura rasa de faina
- unt pentru uns forma

Dovleceii se taie cubulete si se pun la fiert. Dupa ce s-au fiert se scurg de apap si se paseaza cu blenderul sau cu furculita. Eu am preferat sa las bucatelele mai mari, asa ca am recurs la varianta clasica : cu furculita.
Peste pasta de dovlecel se adauga branza, faina si oul batut ca pentru omleta si se amesteca pana la omogenizare.



Se toarna intr-o forma unsa cu unt si se lasa la cuptor la foc mediu pentru circa 30 de minute sau pana cand incepe sa se rumeneasca deasupra.


Se serveste dupa ce s-a racit, taiata feliute. Nazdravanului meu ii place sa mozoleasca singur mancarea, asa ca am trecut de perioada cand ii pasam budincuta cu furculita.

Burtici pline va doresc si bavetele cat mai curate!

4 comentarii :

Anonim spunea...

V-am descoperit aseara si azi am facut reteta. Bestiala! :) Baietelul meu de 1 an si 2 luni a savurat-o! Multumesc!

Oana spunea...

Ma bucur mult ! Stiu ce inseamna sa increrci sa multumesti pitici pofticiosi :)

Anonim spunea...

Am inlocuit dovlecelul cu spanac fiert si tocat marunt. Succes garantat!
PS: V-am descoperit la momentul potrivit, cand gurmandul meu nu mai avea chef de nimic din cauza dintilor. Nu a refuzat nimic din papa bun de aici. Multumesc! Raluca

Oana spunea...

Raluca, ma bucur mult ca am putut ajuta un mic mic mofturici ! Te mai astept cu drag!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...