duminică, 13 februarie 2011

Rulada din piept de pui

Adesea imi este pofta de carne de pui dar mereu ma lovesc de aceeasi problema : cum anume sa o gatesc? Ajunge atat de des in farfurie incat ma plictisesc rapid de toate retetele. Stateam in usa frigiderului, cu bucata de carne in mana cand mi-a sarit in ochi un ardei rosu, lunguiet si tare apetisant. Asa am decis ca voi face o rulada, dar nu in forma clasica cu spanac si morcov fiert, ci ceva diferit, cu alte ingrediente.



In final am folosit:
- un piept de pui
- un ardei kapia rosu
- o bucata de praz
- 4 felii de mozarella (merge si cu cascaval)
- putina sare si piper
- 3-4 linguri de ulei

Am taiat rapid pieptul in doua si fiecare bucata am crestat-o cu cutitul astfel incat sa obtin o foaie cat mai mare. Am cautat sa imi aduc aminte de toti dusmanii, m-am inarmat cu ciocanelul pentru snitele, am batut bine carnea pana vi-am varsat naduful si in final am asezat perechi perechi felioarele de ardei, prazul si mozarella.


Am rulat frumos avand grija sa acopar bine legumele si am asezat rulada cu partea de sfarsit dedesubt. Unele persoane obisnuiesc sa lege rulada cu sfoara dar eu nu prea am rabdare sa fac acest lucru, plus ca nu imi place ca trebuie sa o scot la final... Atata timp cat sta bine si asa, de ce sa ma complic?
Am obtinut doua rulade grasune pe care le-am asezat intr-un vas pentru cuptor, am asezonat cu sare si piper apoi am turnat uleiul deasupra. Am dat la cuptor la foc mediu, pana s-a rumenit frumos.



2 comentarii :

Anonim spunea...

Oana, esti o bucàtàreasà si o màmicutzà superbà ! sà-ti tràiascà gândàcelul cel mic ... îmi plac enorm de mult retetele tale... sunt exact dupà stilul si gustul meu ... sper sà nu te superi dacà îti mai vizitez blogul din când în când...pupici dulci si sànàtate... mà numesc Mioara Chamois si domiciliez în Franta

Oana spunea...

Mioara, bine ai venit pe blogul meu! Imi face o deosebita placere sa citesc randurile de la tine, te mai astept cu mare drag!
Multumesc mult de apreciere :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...