luni, 8 noiembrie 2010

Taitei de casa


Ieri mi-a fost pofta de o supa de pui cu taitei. Si pentru ca nimic nu egaleaza gustul taitelor de casa, m-am pus pe treaba.
Este adevarat ca necesita putina munca, dar in fapt se fac mult mai usor decat s-ar crede! Taiteii de casa au un gust minunat si sunt mult mai fragezi decat cei din comert.



Am avut nevoie doar de
un ou
faina
un varf de cutit de sare


Acestea fiind spuse, m-am inarmat cu rabdare si cu un facalet de lemn!
In loc de incalzire, am batut bine oul cu furculita am pus putina sara si apoi apoi faina in ploaie amestecand mereu sa nu se faca cocoloase.


Cata faina? Hmm... pana se obtine un aluat usor cauciucat.

Ca sa fie traba bine facuta, l-am intins bine de tot  cu sucitorul pe o suprafata de lucru presarata in prealabil cu faina. Din cand in cand am mai presarat faina si pe deasupra aluatului ca sa nu se prinda de sucitor.In final, am obtinut o minunatie de foaie, nici prea groasa nici prea subtire, numai buna de taiat fideluta.


Am taiat foaia de-a latul, am suprapus fasiile si le-am rulat si apoi am taiat fara mila sutele de taitei.


I-am lasat la uscat, imprastiati bine ca sa nu se certe intre ei, iar acum toata familia se delecteaza cu gustul lor minunat.


Ba chiar mi-au mai ramas cativa "de samanta", pe care i-am uscat bine langa calorifer. Abia astept sa ii rontaim si pe ei.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...