vineri, 6 ianuarie 2012

Supa crema de dovlecei

Aceasta supa crema ne-a cucerit inca de la inceput. Desi mie nu imi place varinata crema a supelor, reteta e mult prea grozava ca sa o tin doar pentru mine. De aceea, am profitat de invitatia Brandusei si am mers in vizita la lea, in cadrul unui proect minunat intitulat " Duminica alaturi de prieteni".
E o onoare si o mare placere pentru mine sa merg in vizita, in casuta ei minunata, plina de caldura.


Supa crema de dovlecei





































Ingrediente :

- 3 dovlecei medii sau 4 mici
- 2-3 cartofi
- un morcov
- o ceapa
- 100 g smantana sau iaurt ( daca tineti post se poate renunta la acest ingredient)
- 1 lingura de unt ( sau ulei de masline)
- busuioc taiat marunt, cam 2 linguri; plus frunzulite pentru servit
- sare, piper
- lamaie


Legumele se spala, se curata si se taie bucati. Se pun la fiert cu apa cat sa le acopere. Cand s-au inmuiat se paseaza cu blenderul , se adauga smantana, untul si busuiocul. Se asezoneaza cu sare si piper dupa gust, optional se mai acreste cu lamaie. Uneori, in loc de smantana eu folosesc iaurt. In zilele de post, renunt cu totul la acest ingredient. Gustul e la fel de minunat, cred ca de vina este aroma subtila de busuioc..
 
Reteta supei de mai jos o gasiti dand click AICI. Nu va fie teama, sunteti la un click distanta de bucataria plina de retete de suflet a Brandusei. In speranta ca v-am convins sa faceti si voi asa o bunatate, va las in compania pozelor :)


Supa crema de dovlecei
 Va astept cu impresii,  eu ma duc sa savurez o portie alaturi de Brandusa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...