sâmbătă, 18 iunie 2011

Cartofiori cu ochisori

Sau cartof umplut, cu capac de ou. O reteta de inspiratie "regala", adaptata si modificata pentru mofturiciul meu. O reteta rapida, care va lasa timp de joaca cu cel mic.



Ingrediente :
- un cartof mediu spre mic
- 2 oua de prepelita
- 1 lingurita de unt
- 1 lingura de mozarella tocata marunt sau oricare branzica preferata de cel mic
- sare dupa gust
- verdeata tocata pentru decor

Cartoful se spala bine de impritatile de pe coaja si se coace sau se fierbe in apa cu putina sare.  Eu am preferat varianta fiarta, dura putin cam mult sa il coc.
Dupa ce este gata, se lasa putin la racit, se taie in doua si se scobeste miezul cu o lingurita, astfel incat sa ramana o margine de circa jumatate de cm grosime.


Miezul de cartof se paseaza cu o furculita si se amesteca cu branzica tocata marunt, lingurita de unt, putina sare si, eventual, putin piper. Micutul meu il adora, asa ca am strecurat un praf fin de piper alb ( are gust mai pronuntat dar nu e atat de iute).
Binenteles, se poate adauga si putina carnita fiarta, mai ales daca doriti sa pacaliti copii care nu se ating de carnita.


Compozitia de cartof si branza se foloseste pentru a umple jumatatile iar in mijloc se face o adancitura mai mare in care se va sparge cate un ou de prepelita.



Cartofii astfel umpluti se baga la cuptor si se lasa pana cand se incheaga albusul. Galbenusul l-am lasat mai moale, prilej de mozoleala multa pentru nazdravanul meu.


Se serveste cald, cu putina verdeata presarata deasupra.
Poftiti la masa copii!

1 comentarii :

vio spunea...

Am facut si eu aceasta reteta si le-a placut alor mei, super.Am sa mai incerc si alte reteta.Mai ales cele dulci pt cei mici.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...