marți, 1 februarie 2011

Chiftelute dietetice pentru copii

Nazdravanul meu a fost mereu atras de mirosul puternic la chiftelutelor, mereu imi da tarcoale cand le prajesc. Special pentru el am incercat aceasta reteta care m-a cucerit si pe mine imediat : folosesc aceeasi reteta ca si pentru noi, cu mica diferenta ca in loc sa le prajesc in baie de ulei, le coc in cuptor. Deliciossssssss

Ingrediente :
- un piept de pui
- o ceapa mare
- 3-4 catei de usturoi sau mai mult in functie de preferinte
- o felie de paine muiata in lapte si bine stoarsa
- jumatate de legatura de verdeata (marar)
- sare si piper dupa gust


Fiind chiftelute dietetice, le-am preparat din acrne de pasare, dar orice alta carne este la fel de buna. Am preparat o tocatura fina din toate ingredientele. Cu mana unsa cu ulei am pregatit bilutele si le-am asezat in tava de cuptor, pe o foaie de copt. Ca sa para mai apetisante pentru nazdravanul meu, o parte le-am facut sub forma de ursulet si inimioare, folosind forme pentru prajituri.


Tava a stat la cuptor la foc mediu pana s-au rumenit chiftelutele si apoi le-am mancat impreuna cu mare pofta. Mami cu putin mustar, nazdravanul mic alaturi de nelipsitul iaurtel de casa!


2 comentarii :

Tobogane spunea...

Sunt foarte tragute, asa poate mananca mai cu pofta

Oana spunea...

Am observat ca aspectul este foarte important pentru cel mic. Mancarea colorata si aranjata cat mai vesel in farfurioara atrage ca un magnet degetetelele grasune
Invariabil ce e in manuta ajunge in gurita :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...