joi, 3 octombrie 2013

Etichete pentru borcane

Anul acesta mi s-au parut extrem de utile etichetele pentru borcane. Pe langa faptul ca sunt tare dragute, stii exact ce ai in ele, stii anul in care au fost facute si, de ce nu, sursa retetei. Asa veti sti exact ce anume v-a placut si daca reteta merita sau nu repetata.
Am ales un model elegant de imprimeu din Damasc, imbogatit cu mici imagini ale legumelor din conserva. Enjoy!
Mai jos gasiti o colectie de etichete gata personalizate sau simple, cum va este mai la indemana.
 
Etichete borcane - ardei iuti in otet

In timp voi adauga eticheta la fiecare reteta, pentru a fi la indemana gospodinelor ingropate in maldare de borcane :)
In functie de cerinte voi imbogati lista etichetelor. Nu va sfiiti sa cereti, vi le fac cu mare drag!
 
Pentru download dati click dreapta si alegeti optiunea "save picture as".
 
Incep cu etichetele personalizate, la sfarsit am adaugat varianta in alb :)
 
Eticheta pentru Ketchup de casa :
 
Etichete borcane - Ketchup de casa
Etichete pentru suc de rosii simplu :
 
Etichete borcane - suc de rosii
 
Etichete borcane - suc de rosii cu ardei
 Etichete pentru zacusca de ghebe :
Etichete borcane - zacusca de ghebe
 
 
 Etichete pentru pasta de ardei :
Etichete borcane - pasta de ardei
 
Etichete pentru ardei iuti in otet :
 
Etichete borcane - ardei iuti in otet
 

Etichete zarzavat pentru iarna
 Etichete castraveciori in otet dietetici :

Etichete borcane Castraveciori in otet dietetici

 
Etichete simple, 5x2 sau 6x3 per pagina . Pentru personalizare doar suprapuneti o casuta de text si editati-o cum va place. Exista binenteles si varianta clasica , cu carioca sau pixul :D
 
Etichete borcane - 10 per pagina
Etichete borcane - 18 per pagina
 

5 comentarii :

M, E + D spunea...

cum lipiti etichetele pe borcane? cu lipici? nu am idee ce fel de lipici sa cumpar...multumesc

Oana spunea...

Am folosit aracet. Am pensulat usor marginile si am lipit pe sticle si borcane. Este un adeziv care se ia usor la spalat, astfel ca borcanele pot fi refolosite si la anul. Inmuiate putin in apa inainte de a inlatura eticheta..
Mare atentie la cantitatea de aracet folosita! De fapt e valabil pentru orice adeziv : daca se pune prea multa, ea va traversa hartia si va face culorile sa se intrepatrunda, ca si cum torni apa pe un desen in acuarela. Eu am pensulat putin, s-au lipit foarte bine.

lumi59 spunea...

cel mai simplu este sa printati etichetele pe hartie autocolant

Unknown spunea...

Bună ziua

kata spunea...

eu lipesc etichetele cu scoci si se ia foarte usor la spalat si pot refolosi borcanele

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...