miercuri, 24 aprilie 2013

Inghetata raw de morcov si ghimbir

Vine calduraaaaa! O fi de bine, o fi de rau? Hmmm, nici eu nu stiu! Stiu sigur cat de binevenita este o inghetata! Mai ales una care se potriveste in curentul trendy Bonduelle! Am acceptat provocarea Sister's kitchen : Concurs Bonduelle zi de zi Inspirelle – Fii Trendy în bucatarie”& Sisters’ Kitchen si nu imi pare deloc rau!
Nu va servesc cu o inghetata oarecare, ca la dozatorul din coltul strazii! Nuuu, departe de mine acest gand! Va invit la o inghetata cremoasa, savuroasa si super sanatoasa cu morcov si ghimbir! Da, ati auzit bine: Morcov! Si nu orice morcov, ci morcoveii mici si dulci, fragezi, de la Bonduelle. Ca doar acu e la moda sa ai morcov in desert! Si cum tendintele trendy vin in gasca, am pus si o mana de ghimbir si o pastaie de Tonka , acompaniate de savoarea preparatelor raw.
 
La inceput se simte dulceata morcovilor si o aroma subtila de Tonka, iar apoi ghimbirul isi cucereste teritoriul! Imi place cand dupa senzatia de rece apare senzatia de caldura. Este greu de descris... cel mai bine este sa va las pe voi sa ii descoperiti secretele....
 
Inghetata raw de morcov si ghimbir
 


Ingrediente :
150 g morcov "Spring carrot" de la Bonduelle
o bucata de ghimbir de marimea degetului mare, fara coaja
1 lingura suc de lamaie
1 cana caju, inmuat in prealabil circa 4 ore, bine scurs
1 cana de cocos ras
1/2 cana de lapte de cocos
1/4 ceasca nectar de agave raw sau miere
1 varf de cutit de sare de mare
o pastaie de Tonka sau semintele de la o pastaie de vanilie
In preparate reci, pastaile de Tonka ofera un gust de caramel si miere, iar in preparate fierbinti aroma este de vanilie si migdale
 
Inghetata raw de morcov si ghimbir
 
 
In robotul de bucatarie se pun toate ingredientele si se mixeaza pana cand rezulta o pasta fina. Eu am folosit la inceput functia "ice", dar nu e nici o problema dac aveti un robot de bucatarie normal.
Crema folosita se pune intr-o masina de inghetata si se "proceseaza" pana ingheata. Se transfera in congelator pana capata consistenta dorita. Am sarit peste partea cu congelatorul, nu am mai avut rabdare.. iar apoi nu am mai avut ce!
Inghetata raw de morcov si ghimbir
 
Am servit cu mare placere... cu gandul la vara si la concediu...

1 comentarii :

Biochimist la cratita spunea...

Grozava inghetata de morcov si prezentarea. Am facut si eu acum ceva timp si tare ne-a mai placut. :)
Succes la concurs!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...