miercuri, 12 ianuarie 2011

Spuma de fructe cu morcov

Desi nazdravanul meu a implinit un anisor, durerile de dinti ne fac sa revenim la mancarea de inceput... Mofturile sunt atat de mari incat imi e greu sa il multumesc. Asa ca azi i-am gatit ceva simplu si delicios, care nu poate da gres : fructe cu morcov.





Ingrediente :
- jumatate de morcov crud
- un mar
- o portocala
- optional o lingurita de cereale


Am curatat fructele si morcovul de coaja, am inlaturat cotorul si samburii de portocala. Am taiat totul bucati si le-am pasat cu blenderul pana a rezultat o spuma fina. La sfarsit se poate adauga o lingurita de cereale, dar am zis pas.


Am reusit sa-mi pacalesc ingerasul si mi-a mancat jumatate de castronel. Mult mai bine decat ma asteptam !

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...