sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Snitel dietetic pentru copii

Pentru a proteja stomaceul nazdravanului meu, am reinventat clasicul snitel : in loc sa il prajesc intr-o baie de ulei, l-am facut "pe gratar" intr-o tigaie non aderenta. E un fel de a impaca si capra si varza : pofticiosul meu le rontaie cu placere iar eu nu imi fac griji ca va fi greu de digerat.






Ingrediente :
- 200-250 g piept de curcan sau de pui
- o ceasca de faina
- 1 ou
- sare

Pieptul de pasare il portionam in bucati mici pe care le batem sa devina cat mai subtiri. Deoarece sunt facute pe gratar, nu pot fi foarte groase, altfel invelisul de ou av fi prea ars si carnea cruda. Se sareaza dupa gust.


Intr-o farfurie se pune faina iar in alta se bate oul cu furculita, ca pentru omleta. Se trece carnea prin faina, ou, apoi iar faina si ou si apoi se rumeneste in tigaia incinsa pe ambele fete.




Nazdravanul meu le-a mancat cu muraturi, ii plac la nebunie!


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...