sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Salata de varza cu busuioc si grapefruit

Azi mi-a fost pofta de varza. Dar nu oricum... ci cruda, crocanta si dulce. Din cateva ingredient aflate la indemana a iesit ceva atat de bun incat nu puteam pastra doar pentru mine : salata de varza cu busuioc si grapefruit!
De astazi, salata de varza nu mai e banala :)


Salata de varza cu busuioc si grapefruit

Am folosit :
- jumatate de varza mica
- sucul de la un grapefruit
- o mana de busuioc ( cat am tuns din ghiveciul de la geam, adica vreo 10 Frunze)
- o lingura generoasa de ulei de masline
- sare

Varza am taiat-o cat am putut de fin si am frecat-o cu putina sare. Am adaugat busuiocul tocat, uleiul si sucul de grapefruit , am amestecat bine si...cam asta e !
Am facut-o repede, am mancat-o si mai repede.
Bun!
Si tare aromat!

Salata de varza cu busuioc si grapefruit

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...