marți, 31 mai 2011

Petit pain au chocolat

Delicate si savuroase, aceste "painici" ascund un un strat cremos de ciocolata. Servite la micul dejun, alaturi de o ceasca de cafea, imi aduc aminte de clipele minunate petrecute la Paris.
 


Ingrediente :
- aluat foietaj ( eu am folosit foietaj de casa, reteta rapida). Pentru ingrediente click AICI
- 100 g din ciocolata preferata
- un ou si o lingura de miere pentru glazurat

Pentru inceput pregatim foaia de aluat. Precum am mentionat anterior, am folosit foietaj rapid de casa. Mi se pare mai delicios asa, seamana cu cornurile de la patiserie,  dar se poate folosi fara probleme foietajul din comert.


Se imparte foaia in dreptunghuri cat o palma mai lata. Binenteles se pot face si mai mici, in functie de cat de mari vreti painicile.


Se umplu cu bucati de ciocolata, circa un patratel jumatate la fiecare portie. Se indoaie doua capete ca in poza de mai jos...


... apoi se ruleaza...

.. si se aseaza in tava cu marginea impaturita in jos.

Se unge fiecare painica cu miere si apoi ou batut ( cred ca se poate amesteca si mierea cu ou, nu am incercat) si apoi se baga la cuptor la foc mediu pana cand se rumenesc frumos.


Se servesc calde sau reci, alaturi de cafeaua sau ceaiul de dimineata.



Bon apetit !

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...