marți, 22 februarie 2011

Cuscus cu lapte si vanilie

Lui piticot ii e mereu pofta de ceva dulce. Chiar mereu! Daca ar fi dupa el, toate mesele s-ar compune din ciocolata :)
Astazi i-am pregatit o gustare  delicioasa, asemanatoare cu orezul cu lapte dar mult mai gustoasa : cuscus cu lapte si vanilie. Aveam pe foc o oala maaaare cu lapte proaspat, livrat de dimineata de o doamna  care nu se da in laturi de la munca grea de la tara: are doua vaci cu un lapte extraordinar de gustos.

Cuscus cu lapte
Cuscus cu lapte si vanilie


Pentru 2-3 portii am folosit :
- jumatate de cana de cuscus
- o cana de lapte dulce
- o lingurita cu varf de zahar vanilat
- putin unt, circa jumatate de lingurita


M-am bucurat ca laptele era fierbinte, gustarea urma sa fie gata in maxim 5 minute.
Am pus la topit untul intr-o craticioara mica si am calit in el cuscus-ul. Binenteles ca se poate sari peste aceasta etapa, eu am procedat asa deoarece lui Stefan pare sa ii placa mai mult in varianta asta. Dupa ce se rumeneste se toarna o cana de lapte fierbinte, se acopera si se lasa sa se umfle... de invidie, pana se inmoaie de tot. Cuscus-ul e cam betiv, asa ca a baut muuult laptic,  cred ca mai puteam adauga nitel. Se stinge invidia cu o lingurita de zahar vanilat si se serveste cu placere.

Cuscus cu lapte si vanilie pentru copii


Dupa ce si-a pus burtica la cale, Stefan al meu mai are doar o singura intrebare: de ce mami a primit portia de cuscus cu lapte cu bomboane ?!?!?!?!!??!!?

Cuscus cu lapte si vanilie 1

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...